Новини
31.03.22

ДЛЯ ПРАВИЛЬНОГО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГІВ У КВИТАНЦІЯХ

Шановні побутові споживачі, нагадуємо, що проміжок часу для передання показів лічильника – 2 останні дні поточного місяця та 3 перші дні наступного! 

Реалії сьогодення такі, що багато людей наразі виїхали у більш безпечні місця і, звісно, через непередбачуваність такої ситуації не повідомили свій РЕМ про те, що тимчасово не будуть споживати електроенергію. Через це можуть виникнути певні непорозуміння при виставленні рахунків.

Як вже всім відомо, покази лічильників передаються до операторів системи розподілу (АТ «Житомиробленерго» або АТ «Укрзалізниця»), проте нарахування на передані обсяги здійснює ТОВ «ЖОЕК», тому надзвичайно важливо, щоб показники були зафіксовані правильно, особливо в умовах воєнного стану.

Справа в тому, що оператор системи розподілу має формувати обсяги споживання чітко у відповідності до Кодексу комерційного обліку електричної енергії. І коли є покази, які передав сам споживач або зняв контролер під час контрольного огляду приладу обліку – рахунок виставляється відповідно до цих даних.

У разі якщо покази передані не були і споживач не повідомив РЕМ (філію) про те, що тимчасово не користуватиметься електрикою, то оператор системи розподілу має визначити обсяг споживання за поточний місяць у відповідності до Кодексу комерційного обліку електричної енергії, тобто розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання.

Зараз багато хто опинився у скрутному становищі і має заощаджувати на всьому. При цьому більшість таких людей вчасно оплачують спожиті товари і послуги, за що ми їм дуже вдячні.

Тому, щоб не отримати некоректне нарахування у квитанції, подбайте про своєчасну передачу показів!

Для цього скористуйтесь одним з наведених нижче способів.

АТ «Житомиробленерго» приймає покази цілодобово:

  •  за телефонами Кол-центру (0412) 55-92-82, (067)155-92-82, (0800)30-92-82, (095)655-92-82;
  • Електронна пошта для повідомлень кол-центру call1@co.ztoe.com.ua;
  • безпосередньо на сайті АТ “Житомиробленерго” на сторінці “Кабінет побутового споживача”;
  • Viber-бот для передачі показів лічильника;
  • Мобільний додаток “Житомир Енерго” для смартфонів.

Детальніше про способи передачі показів – на сайті АТ «Житомиробленерго» за посиланням: http://www.ztoe.com.ua/transmission.php, АТ «Укрзалізниця» https://www.uz.gov.ua.