Новини
21.02.24

НЕОПЛАЧЕНА ЗАБОРГОВАНІСТЬ – ПІДСТАВА ДЛЯ ІНІЦІЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПРИПИНЕННЯ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ

Щоб не виникало заборгованості, а відповідно і підстав для припинення електропостачання, просимо вас дотримуватися термінів оплати. Згідно з Правилами роздрібного ринку електричної енергії, оплата за спожиту електроенергію повинна бути здійснена не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не передбачений інший термін.

Важливо зазначити, що у разі несплати або часткової оплати за спожиту електричну енергію в установлений термін, постачання може бути припинено. Окрім того, згідно з п. 7.12 Правил споживач, зобов’язаний сплатити не лише заборгованість, а й вартість робіт з припинення та відновлення електропостачання.

Щоб уникнути зайвих фінансових витрат, закликаємо вас розраховуватись за спожиту електроенергію вчасно та в повній мірі.

Якщо ж виникла заборгованість і Ви отримали попередження про відключення, негайно сплатіть заборгованість та з квитанцією зверніться до  Вашого центру обслуговування клієнтів. Це дозволить уникнути припинення постачання електроенергії.

Зверніть увагу!

Кошти мають надійти на рахунок ТОВ «ЖОЕК» до дати відключення, враховуючи роботу банківської системи (кошти можуть надходити на рахунок протягом декількох банківських (робочих) днів від дня здійснення платежу).

Отже, виконання договірних умов щодо сплати за спожиту електроенергію допоможе уникнути непередбачених витрат та припинення постачання.