Новини
03.05.22

ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Шановні наші клієнти!

ТОВ «ЖОЕК», усвідомлюючи велику соціальну відповідальність за реалізацію стратегічно важливого обов’язку з постачання електричної енергії, продовжує роботу у штатному режимі для закупівлі необхідного обсягу електричної енергії для забезпечення потреб усіх категорій споживачів.

В свою чергу, нагадуємо, що на час воєнного стану комунальні платежі не скасовані. А чутки про їх скасування не мають жодних офіційних підтверджень і працюють на підрив економіки нашої Батьківщини, є ударом по нашому енергетичному фронту.

Зазначаємо, що постановою НКРЕКП від 26.04.2022 № 413 наголошено про необхідність споживачам вживати вичерпних заходів з оплати електричної енергії та інших послуг, отриманих на ринку електричної енергії відповідно до договорів.

У разі технічної чи економічної неможливості здійснення оплати, яка виникла у зв’язку із дією в Україні воєнного стану, повідомляти про це (з наданням відповідного обґрунтування) постачальника та/або ініціювати укладення графіка погашення заборгованості відповідно до пункту 4.24 розділу IV Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14 березня 2018 року № 312.

Розрахувавшись за спожиту електроенергію, ви допомагаєте підприємствам виробляти електрику і закуповувати її в необхідних обсягах, обслуговувати і ремонтувати мережі, підтримуєте роботу тисяч енергетиків, які працюють цілодобово.

Оплачувати рахунки зручніше за все через особистий кабінет на сайті ТОВ «ЖОЕК» (https://www.ztoek.com.ua/you-account/), де Ви можете переглянути рахунок та одразу його оплатити через електронні сервіси платіжних систем (Ощад-24, Приват-24, Easypay та ін.).

Для достовірного відображення обсягів спожитої електроенергії та з метою уникнення непорозумінь при виставленні рахунків, рекомендуємо побутовим споживачам передавати показники свої електролічильників в проміжок часу – 2 останні дні поточного місяця та 3 перші дні наступного.

Як вже всім відомо, покази лічильників передаються до операторів системи розподілу (АТ «Житомиробленерго» або АТ «Укрзалізниця»), проте нарахування на передані обсяги здійснює ТОВ «ЖОЕК», тому надзвичайно важливо, щоб показники були зафіксовані правильно, особливо в умовах воєнного стану. Для цього скористуйтесь одним з наведених нижче способів:

АТ «Житомиробленерго» приймає покази цілодобово:

  • за телефонами Кол-центру (0412) 55-92-82, (067)155-92-82, (0800)30-92-82, (095)655-92-82;
  • Електронна пошта для повідомлень кол-центру call1@co.ztoe.com.ua;
  • безпосередньо на сайті АТ “Житомиробленерго” на сторінці “Кабінет побутового споживача”;
  • Viber-бот для передачі показів лічильника;
  • Мобільний додаток “Житомир Енерго” для смартфонів.

Детальніше про способи передачі показів – на сайті АТ «Житомиробленерго» за посиланням: http://www.ztoe.com.ua/transmission.php, АТ «Укрзалізниця» – https://www.uz.gov.ua.

Дякуємо за розуміння та свідому допомогу енергетичній галузі в умовах воєнного стану!