ЩОБ УНИКНУТИ ЗАЙВИХ НАРАХУВАНЬ – ПЕРЕДАВАЙТЕ ПОКАЗАННЯ ЛІЧИЛЬНИКА ЩОМІСЯЦЯ
Як вже всім відомо, покази лічильників передаються до операторів системи розподілу (на території Житомирської області це – АТ «Житомиробленерго» або АТ «Укрзалізниця»), проте нарахування на передані обсяги здійснює ТОВ «ЖОЕК», тому надзвичайно важливо, щоб показники були зафіксовані правильно.
Справа в тому, що оператор системи розподілу має формувати обсяги споживання чітко у відповідності до Кодексу комерційного обліку електричної енергії. І коли є покази, які передав сам споживач або зняв контролер під час контрольного огляду приладу обліку – рахунок виставляється відповідно до цих даних.
У разі якщо покази передані не були, то оператор системи розподілу має визначити обсяг споживання за поточний місяць у відповідності до Кодексу комерційного обліку електричної енергії, тобто розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання.
Тому, щоб не отримати некоректне нарахування у квитанції, подбайте про своєчасну передачу показів! Прийом показів триває 5 днів – з 28 лютого до 3 березня включно.
Для цього скористуйтесь одним з наведених нижче способів.
АТ «Житомиробленерго» приймає покази цілодобово:
• за телефонами Кол-центру (0412) 55-92-82, (067)155-92-82, (0800)30-92-82, (095)655-92-82;
• Електронна пошта для повідомлень кол-центру call1@co.ztoe.com.ua;
• безпосередньо на сайті АТ “Житомиробленерго” на сторінці “Кабінет побутового споживача”;
• Viber-бот для передачі показів лічильника;
• Мобільний додаток “Житомир Енерго” для смартфонів.
Детальніше про способи передачі показів – на сайті АТ «Житомиробленерго» та АТ «Укрзалізниця»