Новини
11.10.21

Вчасна передача показів приладів обліку – коректне нарахування за спожиту електроенергію!

Нагадуємо, що у жовтні відбулась зміна ціни на електричну енергію. Так, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.06.2019р. № 483 (із змінами) фіксовані ціни на електричну енергію для побутових споживачів з 1 жовтня 2021 р. по 30 квітня 2022 р. включно становлять:

  • для індивідуальних побутових споживачів, які споживають менше ніж 250 кВт.год на місяць, встановлено ціну – 1,44 грн за 1 кВт.год.
  • для споживачів, які використовують більше 250 кВт.год, ціна не зміниться і складатиме 1,68 грн за 1 кВт.год (за весь обсяг споживання).

Товариство з обмеженою відповідальністю «Житомирська обласна енергопостачальна компанія» звертає вашу увагу, що для уникнення непорозумінь щодо проведеного нарахування на підставі обсягів спожитої електроенергії, отриманих від операторів системи розподілу, пропонуємо передавати покази електролічильника кожного місяця, в період за два календарні дні до кінця поточного місяця та до 3 числа наступного місяця.

Покази електролічильника передавайте до вашого оператора системи розподілу, тобто АТ «Житомиробленерго» (або АТ «Укрзалізниця», якщо договір про розподіл електричної енергії укладено з цією компанією).

АТ «Житомиробленерго» приймає покази цілодобово:

  •  за телефонами Кол-центру (0412) 55-92-82, (067)155-92-82, (0800)30-92-82, (095)655-92-82;
  • Електронна пошта для повідомлень кол-центру call1@co.ztoe.com.ua;
  • безпосередньо на сайті АТ “Житомиробленерго” на сторінці “Кабінет побутового споживача”;
  • Viber-бот для передачі показів лічильника;
  • Мобільний додаток “Житомир Енерго” для смартфонів.

Детальніше про способи передачі показів – на сайті АТ «Житомиробленерго» за посиланням: http://www.ztoe.com.ua/transmission.php, АТ «Укрзалізниця» – https://www.uz.gov.ua.

Наголошуємо, що вчасна передача показів приладів обліку – це гарантія коректного нарахування за спожиту електроенергію!

Звертаємо увагу, що ТОВ «ЖОЕК» формує платіжні документи (рахунки) на підставі обсягів споживання електроенергії, отриманих від Операторів системи розподілу – АТ «Житомиробленерго» або АТ «Укрзалізниця. 

Тому, у разі виявлення у платіжному документі помилкових показів лічильника та, відповідно, обсягів споживання, необхідно звернутись до районних РЕМ АТ «Житомиробленерго» або АТ «Укрзалізниця» із заявою щодо коригування показів лічильника. Після цього, ТОВ «ЖОЕК», на підставі отриманої інформації, проведе коригування вартості спожитої електроенергії.