Новини
31.03.25

З квітня в ТОВ «ЖОЕК» запрацює Центр розгляду скарг

З метою оперативного вирішення питань, які порушуються у скаргах споживачів електричної енергії, для забезпечення належного інформування заявників про хід розгляду скарг та прийнятого рішення за результатом їх розгляду в ТОВ «ЖОЕК» з першого квітня запрацює Центр розгляду скарг відповідно до «Правил роздрібного ринку електричної енергії».

Важливо, що скарги споживачів, які раніше розглядалися Інформаційно-консультаційним центром Товариства, розглядатимуться новим підрозділом, а звернення, які не є скаргами, розглядатимуться в загальному порядку.

Фахівці Центру розгляду скарг опрацьовуватимуть скарги, подані у письмовій чи електронній формі, у тому числі подані через «Особистий кабінет», у визначені законодавством строки – не більше одного місяця з дня їх надходження, а скарги, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня їх отримання.

Звернутися до Центру розгляду скарг можна зі скаргами щодо дій Товариства, які належать до його функціональних повноважень у разі порушення прав та законних інтересів споживачів електричної енергії.

Подати скаргу та отримати необхідну інформацію про хід і строки її розгляду можна за допомогою поштової скриньки kanc@ztoek.com.ua (icc@ztoek.com.ua), за телефонами: (0412) 402109, 402123 або звернувшись на поштову адресу ТОВ «ЖОЕК»: майдан Перемоги, 10, м. Житомир, 10003