Питання-відповідь

Основні послуги, що надаються Call-центром

Надання інформаційних послуг абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через засоби телекомунікації (надання відповідей на ці звернення за участі операторів кол-центру та в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів Товариства.

  • інформування абонентів щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.
  • надання абонентам інформації з питань умов та режимів споживання, порядку підключення нових абонентів; послуг, пов’язаних із постачанням електричної енергії; цін (тарифів), вивірки заборгованості, порядку оплати за надані послуги, тощо.
  • розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій шляхом формування заявок із описом проблем і направлення їх для вирішення у відповідний структурний підрозділ Товариства.
  • переводу дзвінків на спеціалістів відповідних структурних підрозділів Товариства у разі необхідності детального тлумачення проблеми.
  • проведення моніторингу звернень абонентів та вжиття дієвих заходів щодо вирішення порушених у них питань.
Права споживача

Надання інформаційних послуг абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через засоби телекомунікації (надання відповідей на ці звернення за участі операторів кол-центру та в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів Товариства.

  • інформування абонентів щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.
  • надання абонентам інформації з питань умов та режимів споживання, порядку підключення нових абонентів; послуг, пов’язаних із постачанням електричної енергії; цін (тарифів), вивірки заборгованості, порядку оплати за надані послуги, тощо.
  • розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій шляхом формування заявок із описом проблем і направлення їх для вирішення у відповідний структурний підрозділ Товариства.
  • переводу дзвінків на спеціалістів відповідних структурних підрозділів Товариства у разі необхідності детального тлумачення проблеми.
  • проведення моніторингу звернень абонентів та вжиття дієвих заходів щодо вирішення порушених у них питань.

 

Порядок відключення, відновлення електропостачання

Надання інформаційних послуг абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через засоби телекомунікації (надання відповідей на ці звернення за участі операторів кол-центру та в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів Товариства.

  • інформування абонентів щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.
  • надання абонентам інформації з питань умов та режимів споживання, порядку підключення нових абонентів; послуг, пов’язаних із постачанням електричної енергії; цін (тарифів), вивірки заборгованості, порядку оплати за надані послуги, тощо.
  • розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій шляхом формування заявок із описом проблем і направлення їх для вирішення у відповідний структурний підрозділ Товариства.
  • переводу дзвінків на спеціалістів відповідних структурних підрозділів Товариства у разі необхідності детального тлумачення проблеми.
  • проведення моніторингу звернень абонентів та вжиття дієвих заходів щодо вирішення порушених у них питань.