Питання-відповідь
Надання інформаційних послуг абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через засоби телекомунікації (надання відповідей на ці звернення за участі операторів кол-центру та в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів Товариства.
- інформування абонентів щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.
- надання абонентам інформації з питань умов та режимів споживання, порядку підключення нових абонентів; послуг, пов’язаних із постачанням електричної енергії; цін (тарифів), вивірки заборгованості, порядку оплати за надані послуги, тощо.
- розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій шляхом формування заявок із описом проблем і направлення їх для вирішення у відповідний структурний підрозділ Товариства.
- переводу дзвінків на спеціалістів відповідних структурних підрозділів Товариства у разі необхідності детального тлумачення проблеми.
- проведення моніторингу звернень абонентів та вжиття дієвих заходів щодо вирішення порушених у них питань.
Надання інформаційних послуг абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через засоби телекомунікації (надання відповідей на ці звернення за участі операторів кол-центру та в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів Товариства.
- інформування абонентів щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.
- надання абонентам інформації з питань умов та режимів споживання, порядку підключення нових абонентів; послуг, пов’язаних із постачанням електричної енергії; цін (тарифів), вивірки заборгованості, порядку оплати за надані послуги, тощо.
- розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій шляхом формування заявок із описом проблем і направлення їх для вирішення у відповідний структурний підрозділ Товариства.
- переводу дзвінків на спеціалістів відповідних структурних підрозділів Товариства у разі необхідності детального тлумачення проблеми.
- проведення моніторингу звернень абонентів та вжиття дієвих заходів щодо вирішення порушених у них питань.
Надання інформаційних послуг абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через засоби телекомунікації (надання відповідей на ці звернення за участі операторів кол-центру та в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів Товариства.
- інформування абонентів щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.
- надання абонентам інформації з питань умов та режимів споживання, порядку підключення нових абонентів; послуг, пов’язаних із постачанням електричної енергії; цін (тарифів), вивірки заборгованості, порядку оплати за надані послуги, тощо.
- розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій шляхом формування заявок із описом проблем і направлення їх для вирішення у відповідний структурний підрозділ Товариства.
- переводу дзвінків на спеціалістів відповідних структурних підрозділів Товариства у разі необхідності детального тлумачення проблеми.
- проведення моніторингу звернень абонентів та вжиття дієвих заходів щодо вирішення порушених у них питань.