Якість послуг
Інформація щодо дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів ІІ квартал 2024 року
Інформація щодо дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів І квартал 2024 року
Інформація щодо дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за 2023 рік
Інформація щодо дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за 2023 рік
Інформація щодо дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів ІV квартал 2023 року
Інформація щодо дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за ІІІ квартал 2023 року
Інформація щодо дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів ІІ квартал 2023 року
Інформація щодо дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за І квартал 2023 року
Інформація щодо дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за 2022 рік
Інформація щодо дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за ІV квартал 2022 року
Інформація щодо дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за ІІІ квартал 2022 року
Інформація щодо дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за ІІ квартал 2022 року
Інформація щодо дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за І квартал 2022 року
Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника ТОВ "ЖОЕК за 2021 рік
Інформація щодо дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за ІV квартал 2021 року
Інформація щодо дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за ІІІ квартал 2021 року
Інформація щодо дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за ІІ квартал 2021 року
Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника ТОВ "ЖОЕК за 2020 рік
Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання
Cтандарти та вимоги до якості обслуговування споживачів
Інформація щодо дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів за І квартал 2021 року